محل تبلیغات شما

ين بخش جزئياتي را به ما ميدهد که بوسیله آن مي توانيم بفهميم يک استعمال کننده چطور وبسایت را يافته مي باشد، زماني وارد وب سايت مي شوند چه کاري انجام ميدهند و چه عملياتي، همانند لبريز کردن يک فرم را انجام مي دهند .

درينبخش مسئله ها ذيل وجود دارا هستند: سئو سايت


اين بخش اطلاعاتي پيرامون وبسايت مرجعي که استعمال کننده از رویکرد آن وارد وب سایت شده‌است را ارائه مي دهد . همينطور ميتوانيد اطلاعاتي در باب عملکردهاي اين بازديدکنندگان در وب سايت به دست آوريد، به تیتر مثال: نرخ پريدن، تعداد صفحاتي که از آن بازديد مي نمايند، انجام انگيزه و غيره .


داده ها اين نصيب به دو بخش Channels و Source/medium تقسيم مي گردند .


Google

Ads

در صورتي از تبليغات گوگل به کار گیری مي کنيد، اين داده ها امداد بزرگي مي‌نمايد که سعي آن را فهم فرمائيد .


در آغاز تبليغات گوگل يا اين که google ads را به حساب گوگل آناليتيکس خويش وصل ميکنيد و آن‌گاه مي توانيد اطلاعاتي پيرامون کمپين‌ها? کليدواژه‌ها، عبارت جستجو گرديده، بازه زمانی و URLهاي آخري به دست بياوريد .


Search

Console

اين نصيب راءس قدرتي حساب و کتاب شما مي‌باشد و نشان مي دهد که جستجوي ارگانيک وبسايت شما چه عملکردي دارااست . براي اين مراد بايستي مقدمه گوگل سرچ کنسول خويش را به گوگل آناليتيکس متصل فرمائيد . پس از اتصال به داده ها بسيار کاربردي دسترسي پيدا ميکنيد که از اين في مابين ميتواند به صفحه ها بازديد گرديده، کشورها، دستگاه‌ها و لغت ها کليدي اشاره نمود .
















اتصال

گوگل آناليتيکس و گوگل وبمستر تو يا اين که (گوگل سرچ کنسول)

براي

اتصال گوگل سرچ کنسول به گوگل آناليتيکس به طور ذيل فعاليت ميکنيم:

1 . وارد اکانت گوگل آناليتيکس خويش گرديده و به نصيب Acquisition برويد، آن گاه روي Search Console کليک فرماييد .


2 . روي آيتم set up search console data sharing کليک فرمائيد .


3 . در سرچ کنسول گوگل مي بايست اسم و نشان خويش را تاييد نماييد، پس مسئله مناسب را تعيين فرمائيد .


4 . هنگامي که مرحله تاييد نام و نشان را انجام داديد، نياز ميباشد تا قضیه همگام‌سازي با سرچ کنسول را فعال نماييد .


سئو

سايت

Social


اين بخش گزارشي از طرز تعامل يوزرها با وب سایت شما در کانال‌هاي مجازي ارائه ميدهد .

اين داده ها بر حسب موارد ذيل گونه‌بندي گرديده‌اند:

• Network Referrals - که نشان ميدهد يوزرها از چه مرجعي در کانال‌هاي مجازي وارد وبسايت گرديده‌اند .


• Landing pages - بازديد کنندگان وارد چه صفحاتي گرديده‌اند .


• Conversions - چه تعداد از اين اشخاص به مشتري دائمی تبديل گرديده‌اند .


Plugins

• User Flow - که نشان دهنده عملکردهاي يوزرها در وب سايت مي باشد .


اين داده ها یاری مينمايد تا پلتفرم‌هايي که مخاطبان از رویه آنها با محتواي وب سایت شما تعامل دارا می‌باشند را شناسايي نماييد و تاثير کانال‌هاي اجتماعي را روي اخلاق و رفتار و خوي وب سایت خويش دريابيد .


Campaigns


اين نصيب گزارشي از طريق تلاش کارزارهاي پلي همانند تبليغات مي‌باشد و مي‌اقتدار مقايسه‌اي با ديگر بخش‌هاي اینترنت سايت در آن يافت . حتي ميتوانيد کمپين‌هايي غير از گوگل را نيز در‌اين گزارش بگنجانيد، صرفا بايستي داده‌هاي دارای ربط با هزينه را با آناليتيکس به اشتراک بگذاريد .




کاربرد

نصيب BEHAVIOR در گوگل آناليتيکس

گزارش‌هاي بخش behavior داده‌هايي پيرامون عمليات‌هاي يوزرها در وبسايت ارائه ميدهند که مي‌قدرت جستجو داخل وبسايت، ديدن محتواي ايجاد گرديده، سرعت بارگزاري کاغذ ها و ديگر مورد ها را نام موفقيت .


اين داده ها به شما امداد ميکند تا محدوده‌هايي را شناسايي نماييد که وب سايت، طبق انتظارات ظاهر نمي شود .


اين

نصيب دربرگيرنده موردها ذيل ميباشد:

Behavior

Flow

اين کارش، مسير يوزرها را در اینترنت سايت نشان مي دهد .

به عنوان مثال، آيا افرادي که نوشته‌ي علمي شما را راجع به شیوه خريد با اينترنت خوانده‌اند، از شما خريد کردند؟

براي استفاده از اين گزارش‌ها، مي بايست يک سري روي اعطا کرد تعريف‌و‌تمجيد نماييد .


Site

content

اطلاعت دقيقي که درين بخش جاي دارد مبتني بر اين مي باشد که يوزرها با تلفن یار وارداتي‌اند و اين مقاله را خوانده‌اند، مطابق با اين مطلب خريد کرده‌اند، آيا ترافيک آنان ارگانيک بوده و غيره .


اين اطلاعت ياري ميکند بفهميد که آيا يک محتواي یگانه کارایی خير در وبسايت دارد يا اين که نه .


Site

speed

اين نصيب بيان کنده واحد سنجش سرعت بارگزاري محتواي وب سايت مي باشد که ميتواند به طور منابع ترافيکي و اکران‌ها جور بندي شود .


Site

search

اين گزارش داده ها دقيقي به ما مي دهد تا دريابيم که کارايي بخش جستجوي وبسايت به چه صورت ميباشد . يا اين که اين داده ها مي توانيد جملا‌ت کليدي که جستجو ميگردند را شناسايي نمائيد و براي باصرفه‌سازي آنها مبادرت نماييد يا اين که نواقصي که در محتواي شما موجود است را دريابيد .
















کاربرد

نصيب CONVERSION در گوگل آناليتيکس

اين نصيب صرفا در امر عملکردهاي بدون نقص شدن شده است .


چه تعداد از بازديد کنندگان خويش را براي اخذ آدرس اينترنتي از طرف شما نام نويسي کرده‌اند . چه تعداد اشخاص خريد انجام داده‌اند .


پاسخ اين سوال هاي، ‌داده‌هاي متعددي درباره با سئو و تندرست تجارت شما ارائه ميدهد .


اين

بخش به قضیه ها پايين تقسيم مي گردد:

Goals


انگيزه? عملکردهايي ميباشند که مي بايست آن را رصد فرمائيد . اين گزارش داده ها گروهي از اهدافي که در تارنما تولید کرده‌ايد ارائه ميدهند .


مي توانيد هدف ها کوچک (micro) و وسیع (macro) توليد فرماييد تا بفهميد که چه عمل‌هايي به کار‌هاي وسيع منتهي ميشوند .


به

عنوان مثال، تلاوت يک مطلب در وبسايت شما، به خريد يک صندلي براي ميز کامپيوتر منتهي ميشود؟

براي اين مراد در مقدمه مي بايست يک انگيزه توليد فرماييد و داده ها مربوط به آن را ببينيد .




چه

طور در گوگل آناليتيکس GOAL تعريف‌و‌تمجيد کنيم؟

وارد نصيب ادمين (Admin) گرديده و روي بخش goal کليک نمائيد .


درين نصيب مي توانيد قالب انگيزه را گزينش فرماييد يا اين که خودتان يک قالب بسازيد .


سپس ميتوانيد مقصد، زمان، کاغذ هاي يک گرد‌همايي يا اين که رويدادهاي يک انگيزه را تعريف و تمجيد نماييد . دقت داشته باشيد که بخش مقصد شايسته ترين دسته انگيزه در وبسايت مي باشد و نسبت به ديگر آيتم‌ها، کاربردي‌خيس ميباشد .


بعد از تعيين مقصد يا اين که (Destination) بايستي ساختار انگيزه را تاييد کنيم .


بعد ميتوانيد براي مقصد خويش يک URL ترتيب بدهيد که به اين چهره انگيزه فیس بپذيرد .


1 .

/exact-page

انگيزه شما يک ورقه یگانه مي باشد که استعمال کننده وارد آن شود .


2 .

استارت با /receipt

انگيزه ما صفحاتي ميباشند که با receipt (رسيد) ابتدا شوند .

سرچ معمولي در گوگل

سئو و با صرفه سازي وب سايت

تحليل ليست سئو چیست؟

مي ,ها ,گوگل ,يک ,داده ,بخش ,داده ها ,اين که ,يا اين ,گوگل آناليتيکس ,سرچ کنسول

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

به روزترین اخبار تحلیلی ایران و جهان فروش دوربین مخفی voip دانلود فیلم و سریال جدید به صورت رایگان ویستا طرح تابلوسازی حروف برجسته تابلو کامپوزیت ساخت حروف چنلیوم بینا گروپ لوازم خانگی افراکالا دلار وقیمت جدیدش آشپزخونه